Prowadzisz firmę związaną z branżą IT i zastanawiasz się jakie wydatki możesz wrzucić w koszty?

Oto lista która Ci to ułatwi.
1. Wydatki na samochód (zakup samochodu, opłata leasingu, paliwo, przeglądy, części samochodowe, OC, AC, NNW, GAP)
2. Rower (o ile potrzebujemy go aby dojeżdżać do klientów lub załatwiać sprawy firmowe)
3. Przejazdy komunikacją miejską, taksówką
4. Wydatki na telefon (zakup telefonu, abonament)
5. Wynajem biura (opłata za czynsz, media, Internet)
6. Wyposażenie biura (meble, czajnik, sztućce, dywany, zasłony, kwiaty)
7. Wydatki związane z utrzymaniem czystości w biurze
8. Materiały biurowe (kartki, długopisy, zeszyty, itp)
9. Czasopisma i książki specjalistyczne
10. Zakup oprogramowania
11. Sprzęt elektroniczny
12. Usługi online, np. GitHub, Adobe Creative Cloud, Basecamp, Google Apps, Dropbox
13. Szkolenia i kursy specjalistyczne
14. Studia podyplomowe
15. Konferencje naukowe związane z branżą IT
16. Wynagrodzenie współpracowników
15. Logotyp i wizytówki
17. Strona www
18. Reklama w Internecie, czasopiśmie
19. Targi i spotkania branżowe
20. Usługi księgowe